torsdag 15 mars 2012

Vart är du lilla mössa?

Hit och dit mössan inspirerad av Tant kofta har varit klar några dagar nu. Den blev även lite för liten för dottern med det hindrade inte henne från att älska den. Den har prytt hennes huvud både inne och ute. Tyckte att den blev lite färglös så jag hade tänkt att piffa till den lite. Problemet just nu är att den har försvunnit, jag är övertygad om att den kommer att dyka upp så småningom. Den ligger väl under en säng, soffa eller ett skåp ihop med dammtussarna och väntar på ett städryck ;)

Jag hann fota den innan den mystiskt försvann. Tur att dottern gillar att leka detektiv ;)
Den håller öronen varma även om den var i minsta laget. 
Piffningen i form av de rosa blombladen får vänta tills mössan dyker upp. 
Vi får se om hon hinner använda den innan våren kommer på riktigt. 

2 kommentarer:

  1. Jag hamnade här via en bloggkompis. Jag är så imponerad av underbara sittdynor och en massa roliga fina tovade saker. Så mycket inspiration. Tack !!
    Hälsningar Eva

    SvaraRadera